Бүгінде Қазақстанда емделушінің құқығын қорғауға үлкен көңіл бөлінуде

Бүгінде Қазақстанда емделушінің құқығын қорғауға үлкен көңіл бөлінуде. Іс жүзінде әрбір медициналық ұйымда Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі қарастырылған, ол күн сайын пациенттердің шағымдарымен айналысады және қажет болған жағдайда құқық бұзушылықтарды жою үшін жедел шаралар қабылдайды.

Шағымды қараудың ең ұзақ мерзімі көп жағдайда 5 күнтізбелік күннен аспайды.
Бірақ бұл қызметтің жалғыз міндеті емес. Бірінші кезекте ол медициналық көмек сапасына тұрақты түрде ішкі сараптама жүргізу үшін құрылған. Тоқсан ішінде маман емделген жағдайлардың кемінде 10% - ына сараптама жүргізуі тиіс.

Сараптама жүз пайыз жүргізілетін жағдайлар бар.

МЫСАЛЫ:

Ана өлімі
0-ден 5 жасқа дейінгі (қоса алғанда) балалардың үйде қайтыс болуы
Еңбекке қабілетті жастағы адамдардың сырқаттан үйде қайтыс болуы
Еңбекке қабілетті жастағы адамдардың мүгедектікке алғаш шығуы
Қатерлі ісік пен туберкулездің асқынған түрлері
Емхана деңгейінде басқарылатын жүктіліктің асқынулары
Стационардан шыққаннан кейін азаматтарды бақылау (балаларға, босанғаннан кейінгі кезеңде 42 күн әйелдерге, жіті короналдық синдроммен және ми қан айналымының жіті бұзылуымен ауыратын науқастарға).
Сараптама нәтижелері бойынша қорытынды дайындалады және қорытындылар жасалады:
Көрсетілген медициналық көмектің денсаулық сақтау саласындағы қолданыстағы заңнама талаптарына сәйкестігі немесе сәйкес еместігі туралы.
Пациентке тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін беру туралы
Өтініш берушінің өтінішінің негізділігі туралы
Уақытылы көрсетілмеген, сапасыз көмек себептерінің объективтілігіне баға беріледі
Тиімді емдік іс-шараларды жүргізуге қиындық туғызған немесе мүмкін болмаған және аурудың нәтижесіне әсер еткен немесе әсер етуі мүмкін мән-жайларды бағалау
 Нақты адамдарды көрсете отырып, тәртіптік ықпал етуді қолдану үшін негіздердің болуы туралы шешім шығарылады. Пациенттерге қолдау көрсету қызметіне жүгіне отырып, сіз өз уақытыңызды үнемдейсіз, ең бастысы күш-жігеріңізді сақтайсыз!
Егер сіздің мәселеңізді Пациенттерге қолдау көрсету қызметі шешпеген жағдайда, сіз әрқашан келесі байланыс арналары арқылы медициналық сақтандыру қорына өз құқықтарыңызды қорғау үшін жүгіне аласыз: fms.kz ресми сайты, 1406 байланыс орталығы, Qoldau 24/7 мобильді қосымшасы және Telegram-дағы SaqtandyryBot. 

Жарияланған күні: 12-05-2022  



Қандай жағдайда дәрігерді үйге шақыруға болады? Медицина қызметкерін емханаға баруға мүмкіндік болмаған кезде үйге шақыруға болады. Медбике немесе фельдшер: - Дене қызуы 38°С-қа дейін көтерілсе; - Қан қысымы жоғарылап, бірақ жалпы жағдайы қалыпты болса; [...]

Жарияланған күні: 27-11-2025  

Егер сізге медициналық көмек көрсетуден себепсіз бас тартылса немесе медициналық көмек алу кезінде қиындықтар туындаса, сол емханадағы Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметіне жүгіну қажет.

Ол жерде мәселеңіз шешілмеген жағдайда Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының келесі байланыс арналарының біріне өтініш қалдыра аласыз: - Қордың msqory.kz ресми сайты - Qoldau 24/7 мобильді қосымшасы - Telegram-дағы @SaqtandyrýBot - 1414 байланыс орталығы  https://www.facebook.com/reel/836294718811207  [...]

Жарияланған күні: 20-11-2025  

ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ НЕ ҮШІН ЖҮГІНУ ҚАЖЕТ?

ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ НЕ ҮШІН ЖҮГІНУ ҚАЖЕТ? Бұл  жүгінудің  ең ыңғайлы тәсілі - мәселені бірден орнында шешуге болады,  ешқайда барудың немесе қоңырау шалудың қажеті жоқ; Қызмет мәселені медициналық ұйымнан тыс шығармай-ақ, өз [...]

Жарияланған күні: 06-11-2025  

ЖАС АНАЛАРҒА НҰСҚАУЛЫҚ! Жаңа туған сәбидің күтімі.

iconКүнделікті таңертеңгі күтім: Шығарылғаннан кейін жаңа туған нәрестенің әр таңы душтан басталуы керек. Ол үшін мақта жастықшасы қайнаған жылы суға малынып, сығылады, содан кейін дымқыл дискімен сүртіледі: – Баланың беті. – Кішкентай көздері. Қозғалыс сыртқы бұрыштардан мұрынға қарай болуы [...]

Жарияланған күні: 31-10-2025  

Пациенттерді қолдау қызметіне хабарласыңыз

iconiconiconБүгінде Қазақстанда емделушінің құқығын қорғауға үлкен көңіл бөлінуде. Іс жүзінде әрбір медициналық ұйымда Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі қарастырылған, ол күн сайын пациенттердің шағымдарымен айналысады және қажет болған жағдайда құқық бұзушылықтарды жою үшін жедел шаралар қабылдайды. Шағымды қараудың ең ұзақ [...]

Жарияланған күні: 31-10-2025  

«Онкоскрининг – денсаулық кепілі»

Қазақстанның әрбір азаматы денсаулығына ешқандай шағымы болмаса да, профилактикалық тексерулер мен скринингтерден, әсіресе онкологиялық скринингтерден уақтылы өтіп отыруы тиіс. Онкоскринингтер сақтандыру мәртебесіне қарамастан барлық азаматтарға қолжетімді.  https://www.facebook.com/reel/1483791552765945  [...]

Жарияланған күні: 24-09-2025  

Скринингтен уақытылы өтіңіз — денсаулық кепілі

iconiconiconҚазақстанның әрбір азаматы денсаулығына ешқандай шағымы болмаса да, профилактикалық тексерулер мен скринингтерден уақтылы өтіп отыруы тиіс. Скринингтер тегін медициналық көмектің кепілдендірілген көлемі және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру пакеттерінің шеңберінде тегін жүргізіледі. Айта кетейік, енді онкоскринингтер [...]

Жарияланған күні: 22-09-2025  

Қазақстандықтарға тегін дәрі-дәрмек: кімдер және қалай ала алады?

iconiconiconКөптеген созылмалы және әлеуметтік маңызы бар аурулары бар қазақстандықтар ТМККК және МӘМС аясында тегін дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етілуге құқылы. Алайда, бұл жүйенің қалай жұмыс істейтінін бәрі біле бермейді. Дәрі-дәрмектер емхана деңгейінде арнайы тізім бойынша беріледі (ҚР ДСМ-нің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-75 бұйрығы). Онда аурулар [...]

Жарияланған күні: 29-08-2025  

Неге емханаңыз бен учаскелік дәрігеріңізді білу маңызды әрі тиімді?

Көпшілік емханаға баруды уақытты босқа жоғалту деп есептейді. Алайда, емханаңыз бен учаскелік дәрігеріңізді білу маңызды әрі тиімді. Оның бірнеше себебі бар: 1. Үйге жақын орналасуы Әдетте үйіңізге жақын емханаға тіркелген жақсы, бұл жолға кететін уақытты [...]

Жарияланған күні: 18-08-2025  

ЖК жарнаны есептік айдан кейін төлей ала ма?

iconЖК жарнаны есептік айдан кейін төлей ала ма? Жарналарды ай сайын да, алдағы кезең үшін де алдын-ала төлеуге болады. Егер сіз кейінірек төлесеңіз, онда берешек пайда болады және жеке кәсіпкер МӘМС-те мәртебесін жоғалтады. Сонымен қатар, Мемлекеттік кірістер органдары төлемді кешіктіргені үшін өсімпұл есептейді. Төлем кезінде ЖСН, Тегі, Аты, Әкесінің аты, төлем [...]

Жарияланған күні: 11-08-2025  

Студенттер сақтандырылған мәртебесін қалай ала алады?

iconiconiconҚазақстанда немесе шетелде күндізгі бөлімде оқитын студенттер жеңілдік санатына кіреді. Алайда, олардың сақтандырылған мәртебесін алу алгоритмі әртүрлі. Бұл туралы Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорында еске салды.  [...]

Жарияланған күні: 16-06-2025  

ЕГЕР СІЗ АУЫЛ ТҰРҒЫНЫ БОЛСАҢЫЗ, МӘМС МҮМКІНДІКТЕРІН ҚАЛАЙ ПАЙДАЛАНУҒА БОЛАДЫ?

iconiconiconБізге ауыл тұрғындары медициналық сақтандыру қаражаты есебінен медициналық көмекті қалай алуға болады және шұғыл жағдайда көмек көрсетіледі ме деген сұрақты жиі қояды. Біз сіздер үшін ауылдық пациенттің маршруты белгіленген жадынамаларды арнайы дайындадық.   [...]

Жарияланған күні: 10-10-2023  

2024 ЖЫЛЫ БІРЫҢҒАЙ ЖИЫНТЫҚ ТӨЛЕМ БОЛМАЙДЫ: МӘМС-КЕ ҚАЛАЙ ТӨЛЕМ ЖАСАЙМЫЗ?

iconiconiconБЖТ бастапқыда уақытша төлем ретінде 5 айға – 2019 жылдың 1 қаңтарынан 2024 жылдың 1 қаңтарына дейін енгізілді. Келесі жылдан бастап бұл төлем түрі болмайды. 2024 жылы сақтандырылған мәртебесін жоғалтпау үшін, азаматтар: • Жеке кәсіпкер ретінде тіркеліп, 1,4 ең төменгі жалақы мөлшерінің 5% төлей [...]

Жарияланған күні: 03-10-2023  

Емханаға тіркелу науқаны туралы не білуіңіз қажет?

iconiconicon [...]

Жарияланған күні: 19-09-2023  

Бірқатар шетелдік азаматтарды емханаға тіркеу ережелері өзгерді

iconiconicon15 қыркүйектен бастап алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін ұйымдарына еркін тіркелу бойынша жыл сайынғы науқан басталады. Биыл еңбек мигранттары – шетелдіктерді емханаға тіркеу ережелері өзгерді. Енді олар емханаға келісімшартпен немесе ЕРІКТІ медициналық сақтандырумен, сондай-ақ ЖҮКТЕЛГЕН медициналық сақтандыру шартымен барулары керек. Жаңа ережелер [...]

Жарияланған күні: 19-09-2023  

МӘМС жарналарын Халық банкінің мобильді қосымшасы арқылы қалай төлеуге болады

[...]

Жарияланған күні: 19-09-2023  

МӘМС жарналарын Каспий банкінің мобильді қосымшасы арқылы қалай төлеуге болады

[...]

Жарияланған күні: 19-09-2023  

Каспи банктің мобильді қосымшасы арқылы МӘМС жарналарын қалай төлеуге болады

[...]

Жарияланған күні: 19-09-2023  

Ауруханаға жатқызу бюросы

iconiconiconАуруханаға жатқызу бюросының ақпараттық жүйесі пациенттер мен медицина мамандарына ұйымдық мәселелерді тез және тиімді шешуге көмектесетін заманауи шешім болып табылады.  [...]

Жарияланған күні: 04-09-2023  

УЧАСКЕЛІК ДӘРІГЕРДІҢ ЖОЛДАМАСЫНСЫЗ АРНАЙЫ МАМАНҒА ҚАЛАЙ ҚАРАЛУҒА БОЛАДЫ

iconiconiconАрнайы бейінді мамандардың консультацияларын алуға қатысты азаматтардың көптеген өтініштерін ескере отырып, Денсаулық сақтау министрлігі өткен жылы амбулаториялық жағдайда мамандандырылған медициналық көмек көрсету ережелерін жаңартты. Ведомствоның "Амбулаториялық жағдайда мамандандырылған медициналық көмек көрсету қағидаларын [...]

Жарияланған күні: 31-08-2023  

Сақтандырылған пациенттер емханаға барған кезде жиі кездесетін бес жағдай

[...]

Жарияланған күні: 29-08-2023  

Алгоритмі

icon [...]

Жарияланған күні: 21-08-2023  

Азаматтардың МӘМС бойынша төлемдерді қайда кетеді?

iconiconicon [...]

Жарияланған күні: 01-08-2023  

Сізге қандай медициналық қызметтер қолжетімді?

[...]

Жарияланған күні: 21-07-2023  
12
Осы бөлімде:

 

басшы блогы

Епенова Жапырак Кенесхановна
Орталық басшысы

Веб-сайтта директордың блогы бар. Мұнда келушілердің сұрақтарын оқуға немесе өз сұрағыңызды қоюға болады.

Блогқа өту »»»